Gokturkmom 29.08.2024 annesiyim. Tavsiyem kendinizi kasmayın, mükemmel olmaya çalışmayın çünkü mükemmelsiniz. Her çoçuk farklı kıyaslamayın, mama yiyen bebekle anne sütü ile beslenen bebekleri ayıranları duymazdan gelin. Annelik iç güdüseldir, kimisi doğar doğmaz bebeğe sarılır kimisi bebek doğarken kucağa almak istemez, bunlar çok normal, çevrenizde size kötü gele bilecekleri uzaklaştırın, kim olursa olsun. Ben kendi annemi uzaklaştırdım çünki bana iyi gelmiyordu. ☺🌺 sizler muhteşem annelersiniz, süper gücünüz her şeye yetişmeniz ve çoçuğunuza tam sev ginizi vermeyi bilmeniz