selimin_annesi25 Evet , anliyorum sizi. Ne olursa olsun emzirmekten vazgeçmeyin. Benim simdiki aklım olsa öle yaparım. Rabbims ize bagislasin. Zaten asla önce biberon kullanmayin m bir alışırsa asla ama asla meme almıyorlar. Bende başta alır sandim ama öyle olmuyor muş.
İlerde uzulemktense kaşık biberon en iyi seçenek, 🥰❤️