Ozge17 Merhaba bebeklerin kilo alımı aylık olarak ne kadar olmalı sizce normal kilo alımı kaç olmalıdır ?
Azizeguney Ozge17 Bebekten bebeğe göre değişir. Burdaki bebeklere göre kendi bebeğinizle karşılaştırma yapmayın. Düzenli olarak zaten sağlık ocağına kontrole gidiyoruz hepimiz. Hemşire kilosunda ve sağlığında bi sorun görmüyorsa bu kadar düşmeyin üzerine. Ayriyetten bebek büyüdükçe kilo alımı yavaşlar bilginiz olsun.
[silindi] Ozge17 Ayına göre normal 4.ayda kilo alımı yavaşlıyor bundan sonraki aylarda yaklaşık 200-500gr bandında kilo alarak ilerleyecek.
Ahsenay Ozge17 net bir şey söylemek istemem canım ama benim bebeğimde az kilo alıyor 4. ayda 400 gr almıştı dr en az 500 olması gerekiyo deyip tahlil falan istedi dr bilir en iyisini
Babybboy Bebegm 2 aylık doğum kilosu 4, 2 ayda 1 er kilo almış. 6100kg. Ama 2.aydan sonra kilo alımı yavaşlayabilir dedi. Sen düzenli besle canım sıkıntı yapma bazı bebekler aylık fazla kilo almayabilir