Bilen bilir 6 aydır hastanede serviste yatıyoruz oğlum için günde 2 defa tomografi ye sokuyorlar ne için okadr yaptıklarını hala anlamıyorum sabah girmiştik simdi tekrar geldiler tomografi diye oğlumu gece 3 e kadr zorla yatırdım agliyordu 2 defa agri kesici falan yaptilar hatta neyse tomoya indik hemen almadilar yukariya ciktik simdi uyutmaya çalıştım uyandığı jcjn ama nafile yırtılana kadr agliyor gecenin bu yarışı Bende sinirden artik saçımı yoldum agladim ilk defa böyle bisey yaptim kendimden geçtim nerdeyse cunku cok doldum cok yoruldum mahvoldum bu imtihan cok ağır geliyor bana ne günah işledim de Allah bunları bana çektiriyor 6 aydır evimden eşimden kızımdan ayriyim oğlumda igleşmenin i si yok benide burdan psikiyatri bölümüne yatırirlar srtik sanirm kusura bakmayın kimse yok etrafımda kimse halimi anlamiyor içimi buraya doktum gece gece doktrlarla ayrı tartisiyorum hemsirelerle ayrı tartisiyorum cok yoruldum…