Cansuuecc Kizlaaar coook kilo aldım aldı başını gidiyor var mı emzirirken diyetisyene falan gidip de elinde liste olan tavsiyesi falan olan iki gündür kendi capimda diyete başladım ama bebeğim sürekli mememde olduğu için elim ayağım titriyor bütün gün durdum mesela ama artık bayilicak gibi oldum gece 2de biseyler yedim emzirirken hani alınmıyordu zayıflaniyordu ya 🙄 Bı de hamileligim boyunca nerdeyse iki günde bir et yedim canım sürekli et istiyor geçen kan verdim kolesterol tavan yapmış 🤦
dilekbrnakaraca Cansuuecc bende aynı şekilde 2 aylık bebeğim her emzirmeden sonra tatlı krizleri geliyor hamileyken hiç kilo almamıştım ama bu emzirme dönemi beni bitiyor
tuncalkn Cansuuecc bende gece çok acıkıyorum ama üşeniyorum yemiyorum sabahı bekliyorum sadece su içiyorum 😂 şuan 25 günlüğüz , hamilelikte 11 kilo aldım ilk 9 günde gitti , 2 kilo daha vermişim , gece yemeyin
birerkekbirkizannesii Cansuuecc Hayatım boyunca tatlıdan nefret eden bir insandım hamilelikte bile canım çekmezdi ama ne olduysa doğum yaptıktan sonra bir şeyler oldu bana bebeğim beni emiyor ama aktif olarak emziriyormuş gibi süt sayıyorum bebeğim öyle besliyorum akşam oluyor bütün sütü boşaltıyorum Allah’ım yok yani evde çikolata tatlı şekerli ne varsa yiyorum niye böyle oluyor anlamıyorum her akşam tatlı sipariş etmekten kurye evin adresini ezberledı bebeğim iki aylık olacak doğumdan sonra kilo aldım
nnoktaa Cansuuecc https://blog.mutlubebekleriz.com/dogumdan-sonra-kilo-verme-yontemleri/ Blog yazımızı inceleyebilirsiniz 💙
Cansuuecc dilekbrnakaraca evet evet 5 kilo aldım gebelikte sadece emzirirken böyle diyorlardı inanmıyordum bı gün resmen bayiliyordum neredeyse hastane kontrolüne gitmiştik gerçi o zaman bı de lohusaydim aha şimdi de midem kaziniyor 🥲🥲🥲
nnoktaa birerkekbirkizannesii regl döneminde bile tatlı yerine tuzlu çekerdi canım 😬 çikolatalı tatlılar içimi bayardı. Şimdi çikolata çeşmesi bulsam ağzımı dayayacağım 😂😂
Cansuuecc nnoktaa Gokturkmom ay yok valla oruç tutayim diye denedim kandil günü niyet etmedim bozarım korkusuyla öğlen bayiliyordum resmen çok sinirim bozuluyor emzirirken alınan kilo geri veriliyor diyorlar ama çok korkuyorum kalıcak diye
goncaarslan Benim bebeğim de 2 ay 8 günlük fazladan 7-8 kilom var doğumdan sonra eve geldiğim kiloyla aynıyım ne bir gram arttı ne eksiliyor iştahım çok ama çok açık 🙈🙈🙈 gece yemiyorum ama gündüz çok yiyorum ne görsem yiyesim geliyor 😂 2-3 litre su da içiyorum bana mısın demiyor
Gokturkmom Cansuuecc Ben yiyorum kendimi kısıtlamıyorum ama her tartıya çıktığımda daha da zayıflıyorum ne kadar zayıflıycam daha merak ediyorum.Oğlum 68 günlük doğum öncesi kilomun bile altına düştüm 🥲Bünye ile de alakalı olabilir.
ticktack Benim bbegimde 2,5 aylık hamileyken 19 kilo almıştım 13 kilo verdim şuan 6 kilosu kaldi benim iştahım yok ssce canım cok tatlı cekiyor onuda haftada 3-4 gün yiyorum ama yinede zayifladim yani eimdi 6 kiloyu vermek icin yürüyüs yapacam
niyaniyan Cansuuecc elimde bır liste var genel emziren anneler için ama nasıl paylaşacağımı bilemedim, fotoğraf yükleyemiyorum 😅
oomerasaff niyaniyan yanıtlama kısmında altta simgeler var. Gözden itibaren sayın. (H simgesi 2 olacak) 10. Simge fotoğraf eklemenizi sağlıyor.
bnurr Cansuuecc bende sizin gibiydim gece bir yiyordum ki neyse dedim böyle olmaz 1 ayda 8 gitti ama relgde oldum oda etkili suanda 67 oldum ama 60 olsak mükemmel diyetisyenle ilerledim
seymaesen 77 kilo doğuma girip 5. Ayımda 57 kiloya düştüm emzirirken. Bebeğim iki saatte bir emiyor ve işe başlayacağım için günlük iki kere de sağım yapıyorum ortalama 10 kere falan sağılmış oluyor sütüm. gece asla hiç bişey yemiyorum. Gündüz çok hareketliyim 10 bine yakın adım atıyorum evde. Canım ne çekerse mutlaka yiyorum haftanın üç günü mutlaka protein ve sebze ağırlıklı besleniyorum. Ben zayıflarken bebeğimde çok güzel kilo aldı.
af00 Cansuuecc ben beneğim beş aylıkken başladım diyete bir ayda fokuz on kilo verdim on kilo fazlam var 59 kiloyum 55 boy olunca fazla duruyo ek gıdaya başladı diyetisyene sorduğunda kırkı çıkınca başlarsın demişti ben de senin gibi olduğum için başlayamadım şimdi midem alıştı ama iki haftadır hiç veremedim haftaya kadar hedefim bir kilo vermek sende böyle yapabilirsin yoksa liste de atarım
feride-nizamettin Cansuuecc Ben emziren anne diyetine başladım dört hafta yapabildim sadece çünkü huysuz bebekle hem kendime yemek hem de evdekilere yemek yapmak çok zor oldu. Bir de cidden kalorisi düşük olduğu için insan zor dayanıyor. 4 haftada 4 kilo verdim. Bebeğimin huyu suyu uykuları biraz düzelse yine başlayacağım inşallah .
Gzdzeynep Cansuuecc aman dikkatli ol kolestrol safra kesesinde taş da yapıyor. Ben gündüz yiyip geç saatte yemeyerek kilo veriyorum.
Cansuuecc Gzdzeynep ben gündüz fırsat bulamıyorum bı de akşam yemeği yerken mesela bebeğinden bişey anlamayacak 1 tabak yiyorum sonra babası onu alıyor ben hiç bişey anlamadım ki yediğinden diyip yine yiyorum 😞