Arkadaşlar 15 aylık bi kızım var, tabiki sabaha kadar deliksiz uyumuyor, her çocuk gibi sabaha kadar en 3, en fazla 5 kere falan uyanıyor. Bu aralar ilk uyuduğunda baya bi süre saat 2 ye kadar falan uyanmıyor ama sonra uyandığında bir türlü dalmıyor 2 saat hatta bazen 3 saat uyanık kalıyor bu sürede emziriyorum, beşikte sallıyorum, kucağımda pışpışlıyorum ama yok, çok yoruldum artık var mı sebebini bilen yada başına gelip bi çözüm bulan 😕