TubaSare Kızlar üç aylık oldu oğlum yani nasıl söylesem bilmiyorum aşırı gaz oluyorum hep karnım şiş daha önce hiç böyle şikayetlerim olmazdı ilk doğumum normaldi onda da bu tarz bişeu olmadı sezaryen olup gaz problemi yaşayan var mı ne zaman düzlediniz 😢
1gunesss TubaSare sezeryan dogum yaptıysanız çok normal bagırsaklar dogum sırasında havayla temas ettıgı için beli süre çok gaz oluyor hatta ilk 7 8 ay sürüyor o şekilde
Yaseminsaribas TubaSare bir süre benimde öyle olmuştu ufacık yediğim şey bile gaz yapardı sonra zamanla düzeliyor ama genel de bu süreçte yemeklerime çorbalara genel de kimyon koyardım bitkisel çay içerdim
lgsya TubaSare ılk sezaryanımds kesınlıkle gaz sorunu yaşamadım oğlumda yaşamadı ıkıncı sezaryanımds Allahım ben hayatım boyunca kendımı boyle gazlı bırı olarak bılmıyordum okadar cok gazlıydım ve sadece wcde çıkartabılıyordum😔 benden ogluma da gecıyordu oda cok gazlıydı sonra kayısı cayı ıctım oglumun gaz ılaclarından bende tukettım ayaklarımı usutmemeye dıkkat etım bu sekılde atlattık ama neredeyse 1 1 bucuk ay cektım cektık