nazliminannesi Kızlar merhaba kızım 7 buçuk aylık 2 öğün bazen 3 öğün veriyorum ama çok zorlanıyor kakasını yaparken sizin bebeklerinizde böyle mi ne yapıyorsunuz
Pinrrr nazliminannesi popsuna zeytinyağı sürün uyarı verin çok çok zorlaniyo ve günlerce yapmilsa gliserin kansuk fitil verilir tabi doktor verir bunun kararinj
nazliminannesi Aslicamm ona dikkat ettim bı kaç gün 1 defa verdigimdede böyle 3 defa verdigimdede bende kabızlık sorunu var acaba oda bana mı çekti olabilir mi
kerel nazliminannesi bi kuru kayısıyı sıcak suda bekletin yumuşasın birazcık da yuşaf lapası yapın sade sade yoğurtla karıştırıp verin, kuru erik de olur bizim sivilce gibi oluyodu poposu pişikten bunu verdiğimden beri çok nadir kabız oluyor
nazliminannesi kerel bizimde öyle şuan yulaf lapasini hiç denemedim ama bı deniyim onu çok seviyo yoğurdu bol bol suda iciyo benide emiyo nasıl kabız oluyo bilmiyorum