Kızlar doğum yapalı 9.5 ay oldu hamilelikte enfeksiyon yaşıyodum hep sarı akıntı falan vardı ilaç antibiyotik fitil vs kullandım geçmedi neyse doğumdan sonra bu akıntı her saat başı gelmeue devam etti kaç ay oldu hâlâ geliyor ve kokulu bi akıntı sağlık ocağında idrar verdim enfeksiyon çıktı ama enfeksiyon hep vardı geçmiyor hiç, az önce bi posta denk geldim hpv virüsü oldum akıntı var yeşil sarı vs diye aklıma takıldı bu testi kadın doğum yapıyor değil mi?