Bebeğim 4 aylık reflü çıktı gastro tuss şurup önerdi doktorumuz o an beni aradı telefonda nasıl vereceğimi söyledi ben cenazedeydim çok anlayamadım tel nosuda yok soramadım şehir dışında araştırma hastanesine çıkıyoruz. Sadece günde iki defa 2,5 ml vereceğimi söyledi ama aç mı tok mu vercem