Kucak_esra evet yanı hepsı boyle. çorabını cıkarır giymez, yemek yemek istemez, dısarı çıksak eve gırmek istemez, bebek arabasına degıl bısıkletıne bınmek ıcın inat eder, gece uyanır üstünü soydurmak ıcın, yerden bısey yeme derım gözümün ıcıne baka baka baak yedım der. herseyı agzına sokar yapma kızım derım yapar, şu içmez içtiği suyu agzından fıskırtır bazen arkamı donerım görmemezlikten gelırım daha gelır önümde bana gostere göstere yapar. daha saymama gerek var mı😃