Anayimben_ Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 aylık olucak ramazanda beslenmesi iyi ama geceleri emiyor sürekli gündüz de emiyor ama uyurken sadece. Sütüm kesilir mi oruç tutup da kesilen oldu mu.
Melike06666 Anayimben_ tam 9 aylıkken lohusalıkta tutamadığım oruçlarımı ara vermeden sahursuz tutmuşum çok şükür herhangi bir azalma vs olmamıştı
winchestera Anayimben_ bir gün tutup deneyebilirsiniz ben dün kandilde denedim sahur yaptığım halde öğleden sonra kötü oldum susuzluk çok oldu ki normal oruç tutarken susamam yani öyle sütüm kesilmedi ama göğüslerim dolmadı, kaza edeceğim sanırım🥺
Kucak_esra Anayimben_ Ben hamileykende emzirirkende tuttum oruclarimi çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ama çok su içerdim sahurda
Anayimben_ Melike06666 ben neredeyse 2 senedir tutmuyorum çok zorlamaz inşallah beni bide bebeğim hareketli siz bide sahur yapmadan tutmuşsunuz ne güzel
efiss Bebeğim 10 aylık emiyor kaza orucu tuttum su alımına dikkat ederseniz süt kesilmesi gibi bi sorun olmaz bence bende olmadı en azından
Anayimben_ biroglanannesii1 bana da çoğu kişi tutma dedi ama denemek istiyorum sütüm kesilirse tutmam malesef
Anayimben_ Kucak_esra anladığım kadarıyla su önemli gün içinde çok su içmem aslında sütüm iyi bi sıkıntı olmadı yemeyle alakalı diye düşünüyordum ben
Kucak_esra Anayimben_ olabilir yani illaki normale göre çok yiyordum canim ama normale göre çok su içiyordum ikisine de dikkat edersin ama ben hiç sorun yaşamadım çok şükür hamilelikte bile
biroglanannesii1 Anayimben_ Ben o riske girmenizi tavsiye etmem. Her beden aynı değil. Herkeste her şey aynı olmuyor. Kesilirse ya geri gelmezse. Ya azalırsa artmazsa. Ya da hiç bir şey olmaz olasiliklar çok fazla maalesef. Yine sizin tercihiniz saygı duyarım ama her şeyi düşünün lütfen
Anayimben_ biroglanannesii1 evet bu olasılıklardan korkuyorum maalesef ama denemek de istiyorum 1 gün