Merhaba kızlar yaklaşık 3 hafta önce oğlumla beraber okula başladık. Oğlum 2,5 saat benden ayrı duruyor. Okulum da oyun grubun da ama çocuk 2,5 saat boyunca aralıksız agliyor ve susmuyor. Çocuklarınız ne zaman alisti ya da bu süreçte ne gibi şeyler işinizi kolaylaştırdı. Lütfen yardım edin. Elim kolum bağlandı artık bilmiyorum ne yapacağımı.