benbenimsenkimsin Kızlar bebek istiyorum dediğim de de baktı 7,5 cm kist var dedi bugün adet oldum ama fazla gelmiyor adetim çok moralim bozuldu 3 aya kadar da gebelik olmazsa rahim filmi çekeriz dedi çok korkuyorum
sevimliidostlarr benbenimsenkimsin benımde 4,5 cm dı en son 1 bucuk yıldır korunmuyoruz nerdeyse olmuyoo Kımısı gebelıge engel degıl dıyo ama nasıp
handeozdmr benbenimsenkimsin benim 6 cm di en son hiç korunmadığımız halde bebeğimiz olmadı ameliyat olurum herhalde diye düşünürken ilaca başladık küçüldü baya şimdi bebeğim 10 aylık olacak çok şükür
Ebruvezumra benbenimsenkimsin size önerim soğan kürü yapın ibrahim Saraçoğlu öneriyor benimde kistim vardı içtim geçti 15 gün sabah akşam aç karna içiçeksiniz youtubeda anlatıyor ordan bakabilirsiniz geçmiş olsun
Bademll_eda_ benbenimsenkimsin İbrahim Saraçoğlu’nun soğan kürünü deneyin ben onunla kurtuldum bende iki tane vardi portakal büyüklüğünde, Allah acil şifalar versin
kubra00k Kuzenimde vardı rahminde kist . Hatta bir değil birkaç tane . Boyutlarını hatırlamadım. Biraz tedavi süreci görmüştü. Şuan 2 oğlu var. Bu zamandw çözümsüz birşey yok ki canım teknoloji gelişti artık üzülme boşyere kendini sıkma
femay benbenimsenkimsin 2 tane kistim vardı biri 6cm biri 5 cm. Ona rağmen hiçbir doktor böyle bir şey söylemedi bana. Garip.
bencorapkadiniyim_ benbenimsenkimsin benim 8,5 ve 9,5 cm çikolata kistim vardı. Ameliyat olacaktım ki hamile kalmışım olmaz diyen kaç doktor duydum. Allah ol der ve olur 🥰 şimdi bebegim 1,5 yaşında ameliyatımı da oldum
ozgersinada bencorapkadiniyim_ benimde idrar kesesinin orsa 5.5 xmlik portakal buyuklugunde kistim varmis ogrendim kan testi verdim ilacli Mr istediler cektiren varmi nasil cekiliyor yani normal mi giriyoruz cikariyormuyuz ic camasirini falan tedirginim korkuyorum ilk defa bunun icin mr giricem normalde ilacli girdim ama tedirginim. Ameliyat olursa nasil oluyor falan bircok dusunce sariyo aklimi korkuyorum kotu bisey cikar diyede :/
bencorapkadiniyim_ ozgersinada valla benden de rahim filmi istedi doktorum. Baska doktora gittim 5 cmden büyük oldugu ve birden fazla oldugu için ameliyat önerdi. İlaçla tedavi için çok büyük oldugunu söyledi. Film çektirmeme gerek yok ben zaten ameliyatta bakıcam dedi. Açık ameliyat oldum. Kapalıyı önermedi içinde görmeyebilriz ultrason ile kalabilir ve yeniden üreyebiliyor dedi. Ekim ayında ameliyatım oldu. Bebeğimi de sezeryan ile doğurmustum. Ama ameliyat çok zorlu geçti. Hala iç dikişlerim acıyor toparlanamadım ani harket spor yapamıyorum merdiven inerken bile göbeğimi tutma ihtiyacı hissediyorum. Mümkünse birkaç farklı doktora gidin ameliyatı hemen düşünmeyin. Ben gerçekten cok çektim çok zorlandım. Bir tanıdıgımın sizin boyutlarınızda kisti var o bir ilaca basladı ve artık büyümediğini söyledi. Tam bilemiyorum gebelik planlaması olan biri değil
bencorapkadiniyim_ ozgersinada bildiğim kadarıyla benim gittiğim doktor özel ve üniversite hastanesinde ikisi de narkoz ile çekeceklerdi rahim filmini biraz acılı bir şey oldugu için ufak bir anestezi ile halledeceğini söylemişlerdi. Korkutmak istemedim lütfen yanlış anlamayın bildiklerimi paylaşmak istiyorum
ozgersinada bencorapkadiniyim_ rahim filmimi bilmiyorum mr la film farkli biseymi cozemesim ayin 1inde gorucez bakalim
Bademll_eda_ benbenimsenkimsin umarım sifa bulmuşsunuzdur, çünkü bende regl oldum ve ici bosalmis değişik zar gibi parcalar vardi kür bittikten sonra
handeozdmr sevimliidostlarr üç ay yanlış hatırlamıyorsam baya küçülttü benimkini güzel bir ilaç korunmak içinde onu kullanıyorum