duygu_2005 ben çalışan bir anneyim öncelikle kızım buna alışkın aslında,kardeş geldi ama kardeş geldikten sonra da uzunca bir süre yoktu ne zaman 4 yasa girdi ondan sonra başladı bu korkular zaten gelişim sürecine göre de normalmiş ben kendimi hatırlıyorum da benim de o civarlarda böyle değişik korkularım vardı annemin babamın ortasında uyurdum babaannem korkuturdu daha çok yangına körükle giderdi. Öğretmenine de sordum soyut kavram bu yaşta oluşmaya başlıyor hayali dusunceler bir de arkadaş çevresinden de duyuyor bunları da kendi zihni tasarliyor bizimki hala devam ediyor hatta geçen gece beni bayağı zorladı artık çıldırmak uzereydim ise gidecektim sabah 6 da kalkacam 2 de uyandı 4,5 a kadar uyumadı o uyudu derken kardeşi uyandı sanırım 2 saatlik uykuyla ise gittim ve bir parça kavga etmiş dahi olabiliriz zor bir çocuk benim kızım , herşeyi de sorgular ,inat hatsafhada . Anarşist bir kız dogurmusum .