ikizlimom 3yasa gelmisler artik, imkaniniz varsa gun icinde haftada en azindan 1 kere bile olsa oyun gruplarina goturebilirmisiniz acaba. Konusmakta neden geri kaldigini dusunuyorsunuz? Doktoru ne diyor, dil terapisi onerdimi? İkisiylede ayri ayri tek zaman gecirmek onemli ama o ilgilenme zamanlarinda baba diğerini almali mesela, sadece uyutmak babalik olmuyo. Sizde bi insansiniz ve gucunuz kuvvetiniz bi yere kadar. Esinize biraz daha sorumluluk vermelisiniz bebeklerinizin bakimlari konusunda diyebilirim ama sizin hayatiniz neyi nasil yasadiginizi siz bilirsiniz. Benimkiler nacizane oneri sadece. Rabbim ferahlik versin.