miniminisevgilimm gzmbzgyk biz özel aşılarda dahil sağlık ocağında yaptırıyoruz ama her ay doktor kontrolüne götürüyoruz gelişimine bakılması gerekiyor çünkü
myavocado gzmbzgyk evet 1., 2., 3. Ay ve 4. Ayda gittik, 2. Ayda kalça ultrasonu da yapılmıştı, 3. Ayda göz muayenesi. 5. Ay doktorumuz gerek yok dedi çağırması kontrole. 6. ay gideceğiz
maygirl gzmbzgyk 1 yaşa kadar suzenlu her ay gtmeniz lazim.1 yasindada degerlerune baktirun sonrasinda sadexe hastalik durumunda gdiyorsunuz.7 8 aydada gerek yok aslinda ilk 6 ay gdin 1 yasindada mutlaka gdip degerleine baktirin
cokbilmismom gzmbzgyk 2. ay önemli tabi ki bebeğin kilosuna mutlaka bakilmali gelisimi ne durumda. Kalça ultrasonu var 2 ay aşıları var bunların hepsini danışmalısınız doktora. Benim bebeğim 10 aylık her ay kontrole götürdük 1 yaşına kadar böyle devam edecek
cennetkusum16 gzmbzgyk 1 yaşına kadar her ay kontrole gidiliyor. Aşilar oluyor, baş kilo boy kontrolü oluyor, bıngıldak kontrolü oluyor, hal hareket davranış kontrolü oluyor, ek gidada nasıl ilerlemeniz gerektiği neleri yapmamaniz gerektiği söyleniliyor.