Hipp 2 ye geçtikten sonra kusma başladı gazları var ikiz bebelerin ikisinde de önce hastalık zamanına denk geldi dedim gaz devam ediyor beslenmelerini etkiliyor . Ek gıda yı bile red ediyorlar. Yeni doğan dönemi çok mama denedik aptamil bebelacgold de isal oldu bebelac içmedi sma kustu Hipte kaldık şimdi ne yapacağım bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım 🥺