Arindeniz Benim bebeğimde böyleydi çok zorlanmıştım bu bir dönem ama geçicek tek tavsiyem yesin diye sakın telefon açmayın ben öyle yaptım sonra çok daha fazla zorlandım belki iştah açıcı şuruplar deneyebilirsiniz