Kızlar yani ikinci bebeğim lakin her bebek o kdr farklı ki . Şu an 3 aylık ve nerdeyse 3 hafta olacak hala uyku ve meme krizi .
Ztn uyku saati düzeni yok . Daha onu oturtmaya çalışıyordm artk hiç uyumuyr. Birisi geçecek desin . Emzkte tutmuyr.
23 aylik bir bebeğim daha var . İkisininde uyku düzeni bozuk. Oğlum atak olsa da gece uykusundan sasmazdj yinede . Ne yapacağım ne yapmalıyım bilmiyorum