fenercielif96 Bebeğim dişli doğdu ve çektirdikten sonra baya ısırarak emdiği için çok yaram oldu kremler kullansam da sürekli emzirdiğim için tahriş olmaya devam ediyor çok ağrıyor emzirmekte aşırı zorlanıyorum sizce ne yapmalıyım?
masallzz fenercielif96 lansinoh göğüs ucu krem kullanabilirsiniz her emzirme sonrası göğünüzü yıkayın ve kremleyin