busekena Merhabalar 2 aylık kolik bebeğim var dr damlada fayda etmez çekeceksin dedi resmen damla vereceğine kimyon ver dedi bir iki denedim ama rezene daha faydalı oldu kullananlar varmı varsa nasıl kullanıyorsunuz
alpmila busekena demleyip 1 2 çay kaşıgı ile veriyordum zaten bazı damlaların oluyor ama bence yinede gaz damladı alım c8k faydası oluyor nurse harveys çok iyi geliyordu bebeğime
assyam busekena benimde kizm kolikti. o dönemlerde hem kimyon çayı hemde rezene veriyordum çay kaşığıyla özellikle gece yatmadan iyi geliyordu
avokadoluomlet35 busekena kimyonlu rezene çayı var anne çayı humana marka ondan veriyordum ben çok iyi geliyor hem anne hem bebek icebiliyor onu