Sermec27
Ya o zaman vermeyeyim ben yedirecektim de kararsız kaldım aslında ben de cici bebe taraftarı değilim de işte eşim aldı yedir diye ben ondan dolayı çok kavga ettim 😅zararlı şeker oranı çok yüksek diye ama işte bende doymuyor sanıyorum 8,5 aylık ya yiyebilir her şeyi diye düşündüm ama diş sürecinde doymaz diye