Mygirlmybaby olmaz bende hep akşamları yıkarım benmki de 2 aylık banyosunu yarın akşam yaptırıcam ısıtıcı koyuyrm yıkıyrm banyodan snra fazla giydirmeyin banyo yaptı diye.terlemesin diğer odalar bulundugunuz odadan serin oldugu için geçiş yapınca teri soğur başka odaya geçince üstünü kalın giydirir bu arada banyo sonrası çok güzel uyuyorlar akşamları yıkayın vaktinz olursa