Alyabebek34 uygulamaya göre olmuyor maalesef,benim her bebekte yumurtlama dönemim farklıydı mesela,sonuncuyu ovulasyon kitiyle denemiştim ilk aydan tutmuştu . İlkinde geç yumurtlamisim misal ,ikincide tam zamanında üçüncüde erken yumurtlama görmüştüm adetlerim de çok düzensiz değildir oysaki 26-28 günde bir olur genelde