egemmmmmmm Merhaba size de çok geçmiş olsun. Çok zorlandığınızı o kadar iyi anlıyorum ki.. Biz kolsişin 3 ay kullandık günde 1 doz. Ama yeterli olmadı devam ediyordu. Doktorumuz 1,5 a çıkardı çok şükür ondan beridir kesildi ateşlemesi. 3 aydır ateşlenmedi. Doktor sizi tekrar çağırdı mı ? Çağırmadıysa da siz randevu alıp danışın isterseniz doz yetersiz olabilir. 1,5 dozda yetersiz olsaydı eğer bu hapın yurt dışından geleni varmış ona geçecektik ama şükürler olsun gerek kalmadı galiba.