Dişleri kaşınıyor diye düşünüyorum çünkü her şeyi emmek istiyor. Elini emmek istiyor. Yakalayamadığında sinirlenip ağlıyor. Ellerini tamamen yakalayıp ağzına daha sokamıyor. Emziriyorum, gazını çıkaracağım omzuma koyuyorum, boynumu emmeye çalışıyor. Diş kaşıyıcı tutuyorum kesinlikle ağzına almıyoe, daha çok ağlıyor. Dizlerime koyuyorum yüz üstü, bacağımı , elimi emmeye çalışıyor. Tummytime yapalım diyorum, yeri , yastığı emmeye çalışıyor. Nasıl rahatlatacağım ben bu emme bağımlısı bebeyi?