zynpdyg benim kızımda 18 aylikti yürüdüqünde sizi çok iyi anlayabiliyorum kendimde 40 kiloydum belim kopardi taşırken..tabi bide etrafin qereksiz zorbaliqina maruz kalırdım hala niye yürümüyo yok şunun bebesi yürüyo yok şunun bebesi konusuyo seninki konusmuyo cildirirdim cahillik ya işte halbuki her bebeqin qelisimi farklıdır tabi o zamanlar 20 yaşındaydım acaba onların dediqi qibi bi sorunmu war ki derdim..18aydan sonra hem yürüdü hem konuştu..dert etme kendini hazır hissedince yürür annesi