Ben 3 çocuğumuda kundak yapmadım tabi bu benim şahsi düşüncem ve fikrim az önce bir reels izledim ruhum sıkıldı elim ayağım uyuştu çocuk kusmuğunda boğulsa nasıl refleks olarak başını falan çeviricek kendini hareket ettiricek eli ayağı uyuşsa nasıl kıpırdıycak anlatırken bile kötü oluyorum eskilerde kundak daha yaygınmış tabi şimdiye göre benim gibi düşünen var mı merak ediyorum