Duygusen19 Merhaba bugün 2 aylık oğlum aşılarını oldu bir saattir ateşi yüksek 38 den inmiyor. Ilık bezle kompres yaptım ama ne kadar daha sürer acaba deneyimi olan var mu?
Kbraa34 Duygusen19 soğanı rendeleyip dirseklerini ayaklarını ovmak gerekiyordu galiba. İnternetten bakın çok iyi geliyormuş ateşe.
Mom103 Eminealperen aynen bizim de 38.2 ye çıktı kıyafetleri incelttim yüzünü falan yıkadım. Şimdi uyuyor üstüne ince müslin örttüm 37.3 e falan düştü
Elommmm Eminealperen bizde karma asi bide.ozel aşıdan olduk toplamda 3tane 37.3 calpol verdim üstünü soydum çok.kiyafet yok şuan iyi gibi
Evremn Eminealperen Aşıdan gelir gelmez calpol verdim ben çok şükür ateş olmadı. 6 saatte 1 çay kaşığı.
Eminealperen Evremn 2.ay aşısında yükselmemişti 4.ayda yükseldi ondan vermemiştim yükselince verdim şimdi yavaş yavaş düşüyor gibi inşallah
Elina3432 Susamm Allah korusun havale geçirse Mikroplarla savaşsın diye izleyecekmi çocuğunu? Saçmalamışsın.
Susamm Evremn :)) bilinçsizlik. 1. Ay aşısı ile 2. Ay yapilan asilar aynı değil. 1.ay hepatit B yapılıyor sadece 2.ay verem+karma+zatüre aşıları yapılıyor. Uzmanlar bile diyor ateşi cikmadan şurup vermeyin diye.
Susamm Elina3432 doktorlar bile 38 e kadar bekle diyor asıl sacmalayan atesi çıkmasın diye atesi cikmadan şurup verenler kusura bakmayin
Aselzeynebinannesi Ayda da ateş yapmıştı 2 gün önce 4. Ay olduk 2 gün ateş yaptı calpol veriyorum canım üstünü soy zıbınıyla kalsın
Elommmm Aselzeynebinannesi şimdi ölçtüm 35.5 olmuş bende 1uzun kollu 1patiksiz alt ve üstüne önce bi zıbın giydirdim.ustuhu de ince battaniyeyle örttüm.Bu sefer de üşür dk diye korkuyorum
tosbikyanak-ela- Bizde dün vurunduk ben bir tane beklerken ebe3 tane vurdu Şok oldum iğneleri görünce😔😔 dünden beri çok huzursuz kızım uykuya bile dalamıyor doğru düzgün
Annelik9292 Bizim bugün üçüncü gün biraz daha iyi gibi iki gece de ateş oldu ilaç vermek zorunda kaldım..feci bi huysuzluk ve ağlaması vardı