Cansubbk Sezeryan Dogum yapalı 25 gün oldu agzıaşşa yatmayı özledim ama ameliyat yerime bişy olur diye korkuyorum siz kaç gün snra yattınız ??
Seydameva Cansubbk 1 yıl sonra 🤦🏻♀️ Spinal sezeryan oldum ve bel ağrısından 1 yıl yüzüstü yatamadım o kadar çok özlemiştim ki 😊
Pinkbery Cansubbk valla hatırlamıyorum ama baya sonra yatabildim. Hafiften acı hissediyordum zorlamadım hiç🤷
Diyaraldemir Seydameva o bel ağrısını bende çekiyorum malesef yüz üstü yatmak zulüm oldu.. yatsam dert kalksam dert 🤷♀️ 1 yıl sonrasında geçtimi ağrınız 🤔
SmaG Cansubbk bende sezeryan oldum ameliyat yeri sıkıntı olmadı bende ama memenin üstüne yatmışım yüzüstü olunca ister istemez o yüzden süt kanallarında tıkanma yaptı 🤦♀️5 ay oldu hala yüzüstü yatamadım 🤦♀️
Selimveasel Cansubbk 2 ay oldu henuz denemedim 😂normalde ağrı falan yok ama henuz baskı uygulamak istemiyorum açıkçası
Seydameva Diyaraldemir evet geçti şükür ki ama hala uzun süre yatamam yani uzun süre yatınca hala kırılıyormuş gibi çok kötü bir ağrısı var ya 🤦🏻♀️