elifyaaa Bu ilaçları kullanıp fayda gören var mı. Ya da neden bunu veriyo doktorlar 🥲 bize de verdi bakalım nolcak
instamomdegil elifyaaa Gastrotuss şurubu biz kullanıyoruz. Reflü için verdi doktor. Bir aydır kullanıyoruz. Bebeğim çok rahatladı
KaranimEgem Ben bir haftadır Gastrotuss kullanıyorum hala kusması var ama sanki eskisi gibi değil gibi
KaranimEgem Ben bir haftadır Gastrotuss kullanıyorum hala kusması var ama sanki eskisi gibi değil gibi
KaranimEgem elifyaaa benim k hiç doyduğunu anlamıyor sürekli mmek istiyor belki de fazla besleniyor o yüzden kusuyor
elifyaaa KaranimEgem keşke benim de öyle olsaydı ya. Benimki de emmek istemiyo hiç 🥲3. Aydan beri red yaşıyoruz
KaranimEgem elifyaaa arada benimki de yapıyor canım onu ben o zamanlarda mama veriyorum ek olarak yoksa susmuyor
elifyaaa KaranimEgem benimki mama falan hayatta almıyo. Alsa rahat edicem azcık. Ne biberon ne müzik tutturamadık bizim minnoşa 🥲😂
elifyaaa KaranimEgem hemde nasıl kök söktürüyor bana varya. Göğüslerim zaten aldı başını gidiyo anlatmıyorum bile hiperlaktasyonla boğuluyorum bi yandan hala düzelmedi. Tam emmiyo diye 🥲