fat27 Sarı saç kullanan saçını açtırıp boyayan kızlar saçlarınızı nasıl koruyorsunuz kulanıp fayda gördüğünüz ürünleri yazar mısınız faydalanalım
hazale966 fat27 ben sarıyken turunculaşmasın diye mor şampuan kullanıyordum elseve. Size de tavsiye ederim
12betul fat27 Benimde sarı bi bakım ürünü kullanmıyorum . Saçım yumuşak yapıda kendini onarıyor ya aslında . Sadece 3 ayda bir muhakkak uçlarından aldırıyorum . Bu yıpranma olayı kalın telli saçlarda sert saçlarda çok oluyor ona göre ürün kullanmak lazım