Ayse01_ Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu fakat asla gününde Regl olamıyorum 1 hafta geçiyor en az bu ay 12 gün oldu hala Regl olmadım aranızda doğum sonrası bu şekilde düzensiz olan var mı ?
DenizAsaf Ayse01_ 22 aylık oldu oğlum bu ay 11 gün gecikmedeyim. Ki emzirmeyi bırakalı 2 ay olacak neredeyse hala düzensiz
tugrul724_ Ayse01_ benim de aynı şekilde doğum yapalı 6 ay oldu hala düzensiz 5 gün gecikti bu ay korkutuyor beni de. Ama kendimden de eminim yani
birkadinbiranne Ayse01_ Ben oğlum tam 1 yaşındayken ilk adetimi oldum ama 2. Adetimi olamadım hâlaa 17 gün geçti… insan ne kadar korunsada strese girmiyo değil😂
rumeysamine Doğum yapalı 3bucuk ay oldu toplasan 15 gün temız kalmışımdır onun harıcınde hep adet görüyorum bazen az leke seklınde bazen aşırı derecede çok o kadar düzensız ki artık doktora gitmeyi düşünüyorum bende
Ayse01_ DenizAsaf ben hamilelikten de korkuyorum yok olamaz desem bile acaba mı oluyor en çok da bu strese sokuyor beni 🤦🏻♀️
Ayse01_ rumeysamine ben ilk oğluma sezeryan ile doğum yapmıştım 2 ay deşiğiniz gibi kesintisiz kanamam oldu normal ped bile kullanamıyordum
gamzeci Ayse01_ doğumun üstünden 16 ay geçti 17 ye gireceğiz son 2 aydır düzelme var beden en az 1 yılda kendini toparlıyormuş düzelmeye başladı yeni yeni
Busragoksu Ayse01_ benimde ilk 2 gün lekelenme seklinde geliyor sonra fazlalasiyor onceden böyle değildi ne zaman duzelir bilmiyorum 15 ay oldu doğum yapalı