Bır kaç senedir bacagımda var ama emın olamıyorum kıl dönmesi mi degıl mı dıye kahvelık var hafıf yumru seklınde kabartı seklınde desem daha yeri bi acısı bısyı yok görüntü olarak sadece başta kırmızıydı sıvılce gıbı kıl dönmesı herhalde geçer dedım unuttum ağdaya gıderım kendım geçen gün alırken farrkettım hala duruyor ne olduğunu da anlamıyorum cildiye mı bakıyor acaba basına gelen varmı