İlk zamanlar tadım zamanları 9 ay a kadar mamayı azaltmayın zaten bir iki lokma alıyorlar doyumluk değil tadımlık benim bebeğim su an 13 aylık daha yeni yeni yemeye başladı ona yemek dersen bana göre yine yemiyor ben süt veriyorum kesmedim azaltmadım çünkü doyduğunu düşünmüyorum bebeğe göre hareket etmek mantıklı yiyen bir bebek olursa 1 yaşından sonra azaltılabilir 18 aylıkken de tamamen kesersiniz uzmanlarda böyle öneriyor