barbaroscisem 4 ay 10 günlük bıngıldağı kapanmış doktor baş çevresinde büyüme olduğu sürece sıkıntı yok dedi aynı durumu yaşayan var mı ? Büyüme devam etti mi sıkıntı yaşadınız mı?