Merhaba Hanımlar, kızım 13 aylık sütten kesmek konusunda kararsız kaldım, şöyle ki kızım maşallah diyeyim iki yas kilosunda ek gida baslamadan once bile kilosu hızlı ilerliyordu, şimdi ek gidayla beraber daha da kilo aldı. Elimden geldiğince dogru ölçülerde veriyorum cok yemez zaten ama iştahsız bir Bebek değil çok şükür. Gece sürekli emmek için kalkıyor bildiğiniz saat başı ne o uykusundan verim alıyor ne de ben, iki doktora gittim ikisi de gece beslenmesini kes dedi denedim ama öyle böyle degil çok ağlıyor. Sabahları bi iki defa tek emiyor o da bi iki dk bir sey, tamamen sütten kessem hakkina girmiş olur muyum , ne yapmalıyım?