Kızıma sürekli yaşadı. Şuan 20 aylık. 4 kere kapanma oldu. Hepsinde kendim açtım. Doktor kapandığı zaman korkma cerrahi işleme gerek yok kendinde açarsın dedi. Bir kere bana gösterdi. Kızımın açtı. Kapanmamasina dikkat ettim ama yine de kapanıyordu. Kendim açtım. Şarkı söyledim bir şekilde oyaladm. Kapatmaya çalıştı. Krem sürelim iyilesecegz dedim. Öylelikle açıyordu. Yeğenime de ben müdahale ettim. Kardeşim korkuyordu. Ben açıyordum. Çünkü doktorumuz korkulacak bir şey degil dedi. Küçük bir masajla açabilirsin demişti. Kızardigi için çişini yaparken ağladı. Onun içinde krem vermisti.