Hanımlar iftara 1.30 saat kala kutu fasulyeyi havlamaya başladım elektrikli ocakta elimi dokundurunva yumuşama olmuştu sonra salcayla haşlama koydum elektrikli ocakta altını kısma açma biraz sıkıntı oluyor neyse altı tuttu diye kapattım olmuştur dedim 5 dk kalmıst ezana yedim ama pişmemiş uxerine su ekleyip tekrar koyayım dedim altı gene tuttu ve olmuyor simdi mapacam o kadar fasulyeyi fikri olan😔