Kızlar telefonum iPhone 14 128 GB ama depolama alanım dolu me video çekebiliyorum nede foto çekebiliyorum eşim gel yüksek olanı alalım dedi ama şuan yeri zamanı değil oldukça pahalılar yükseltmek için bana çözüm söyler misiniz siz ne yapıyorsunuz böyle olunca