fatmayigit_02 yani hersey Allahin elinde eğer o bebegin dünyada yiyip icecegi varsa birsey olmaz benim komşum anti depresan ilaçlar kullanıyor sürekli hamile kaldı ilaçları kesince psikolojisi bozuldu doktor yeniden başladı ilaca hamileyken ağrı kesici bile yasakken o anti depreson kullandı hatta son ayında araba yürürken kendini arabadan attı yoğun bakımda yattı sma bebeğe hiç birsey olmadı çokta saglikli okadar ilaca çocuk sapasağlam benim bu hamileligimdede 1 ay kanamam oldu doktor progestan verdi sadece yapacak birsey yok diye insan üzülüyor bir şey olacak diye ama gercektende hersey olacağına varır canim üzüme Allah inşallah bebeğini sağ salim kucana almayı nasip etsin doğum acısını cekipte kulağının boş olması nasıl bir duygu çok iyi bilirim Allah kimseye yaşatmasın inşallah birazcık sana moral verebilm8simdir Allah yardımcın olsun