Myrtle blackbird gecmis olsun, doktora da gittim 4. Ay tiroitte skinti cikti. Emziriyorum diye ilacta icemedim. 6 da normale dondu. Bebe saci cikti hep onlerde. Sampuanim bioblas sarimsakli.
churchil blackbird dilerseniz tahlil yaptırın ama genel olarak normal bir durum. Sorun yoksa eski haline dönüyor çoğunlukla. Benim de 6 7 aya kadar avuç avuç dökülüyordu hiç bişey kullanmadım sonradan geçti. Urban ın kafein biotin şampuanıydı sanırım ya da tonik de olabilir iyi geldiğini duymuştum
beyazkuyruklubirgeyik blackbird 3.5 aylıkken saç dökülmesinin zirve yaptığı dönemdi. 5 aya kadar çok dökülüyordu şu an 7 aylık şükür düzeldi. Hergün yapamasam da ara ara biberiye suyu sıkıp tarakla diplerini taradım ve açılan yerler tekrar çıkmaya başladı
blackbird Myrtle bende tahlil bakmalıyım ama gidemedim henüz. memnun musunuz şampuandan. Size de çok geçmiş olsun 😞
Minikprenses_1 Myrtle nasıl bir sıkıntı çıktı acaba benimde hamilelikte vardı tiroit sonra ilacı bıraktım dört ay oldu doğum yapalı saçlarım çok dökülüyor
Myrtle blackbird memnunum 4. 5 aylikken basladim azaldi kesildi sukur dokulme. Simdi 9. Aylik kizim, gecen seneler ne kadar dokuluyosa o kadar dokuluyor. 3 5 ay arasi her yer sacti pik yaptigi donemdi. Genelde herkes 6 dan sonra azaliyor diyor zaten
blackbird Myrtle inşallah benim de geçer bir an önce. Teşekkür ederim cevabın için. Bu arada Allah bağışlasın kızını 🥰💐
Myrtle blackbird Allah razi olsun, cumlemizinkini bagislasin, vatana millete hayirli evlat olsunlar 🤲🏼🥰
Myrtle Minikprenses_1 tsh 0.0049 mu neydi. Hizli calisiyormus. Ultrasonla bakildi, ikinci kez kandan baska degerlere bakildi. Ya emzirmeyi birak ya da kendiliginden duzelir belki her ay gel dedi gidemedim bir daha. Sikayetlerim gecti simdilik.
blackbird churchil vaktim olmadı hiç ve salgın var hastalık geçirdik biz de korktum hastaneye gitmeye. 😞inşallah geçer. Biraz rahatladım 6/7 ayda normale dönüyorsa . Ben demir ilacı düzgün kullanmadım siz kullandınız mı Bu arada cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🙏
blackbird beyazkuyruklubirgeyik bebeğin eline ağzına geliyor resmen her yer saç çok kötü en son çare olarak evde saçımı kapatmaya başladım
beyazkuyruklubirgeyik blackbird çok normal ben de hep topuzlu gezdim evde o süreçte atkuyruğu bile yapsam yerlere düşüyordu hep