9793selaam
55 kilo ile hamile kaldım 65 kilo ile doğuma gittim. Gebeliğim çok rahat geçti. Anaokulu öğretmeniyim. Hatta son güne kadar çalışıp, diğer gün doğuma gittim. İzine çıkmama rağmen okula gittim, çünkü çalışmaya çok alışık bünyem. Evde olmak bana çok zor geliyor. Gebeliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren yağmur çamur demedim her gün en az 1 saat yürüdüm. Zaten işimden dolayı da sürekli hareket halindeydim. Doğumdan sonra da ilk bir ay içinde kilom da gitti tekrar 55 kiloya döndüm. Ben yediklerime çok dikkat etmiştim ama, bence o kadar da gerek yokmuş diyorum kendime..🫠