Merhaba arkadaşlar 5 aylık olduk 3. Aydan beri uyku gerilmesi yaşıyoruz gündüzleri 30 Dk uyanıyor geceleri de saat başı atak diye geçer diye beklemedim ama atak haftamız da bitti yime de düzelmedi alışkanlık oldu sanırım uyku eğitimi almayı düşünüyorum alıp da uykusu düzelmeyen var mı acaba