minikbeyd Arkadaşlar evde phılıps avent elektrikli olanı kullanıyorum ama yetişemiyorum gün içinde vakit kaybettiriyo günde 3 4 kez sağım yapmam gerekiyor. Bu yüzden şarjlı alıcam kullandığınız markaları yazarmısınız hangisini alsam bilmiyorum
FtsCvlk minikbeyd siz yine araştırın ama bana arkadaşım bebebao diye bir marka önerdi açıkçası almak da nasip olmadı ama kendisi de memnun. Yine de araştırın. Ben sadece fikir olarak söyledim
minnakkofte minikbeyd baby plus aldım yine elektirkliyle sağıyorum asla aynı değil çekim gücü ve girişi çok büyük meme ucum için.zaten sütüm az onunla 10 CC falan eksik çıkıyo
FtsCvlk kardelen2 yani çocuğu neredeyse 8 aylık oldu ama hala kullanıyor. Doğrudur tabi. Bir de bence biraz şans işi ya teknolojik aletler
FtsCvlk kardelen2 sabrın varsa elinle sağ biraz. Kızım ilk doğduğunda emzirme danışmanı bana öyle demişti. Makine hepsini sağmıyor gerçekten ama makinesiz de zor. Sana bol kolaylık diliyorum arkadaşım.