Ebe saçmalamış ya… Kafanıza takmayın lütfen.. doktordan iyi bilemezler ki bence kilosu iyi.. aç çocuğa yokmu diceksiniz. Benim kızımda acıktımı ortalığı yıkar asla açlığa dayanamaz. 160 cc içtiğide oluyor 70-80 cc içtiğide o çocuğun o ankş açlığına bağlı saçmalamasınlar yani.. şey dese anlıcam kilosu fazla çok mu yiyor açlık şekerimi var vs gibi.. ki bunuda doktorunuz daha iyi bilir ona göre muayene eder. Siz canınızı sıkmayın ❤️