Göbek bağı bizim 15. Gün düştü ama içinde parça çıkıntısı gibi bir şey oldu kanlı akıntı vardı direk hastaneye koştuk zaten o bölge çok önemli enfeksiyon kapmaması gerekiyor gidince da yakacaklar büyük ihtimalle ama acıtan bir uygulama değil bebeğiniz hissetmeyecek bile korkunuz olmasın yakacaklar dedim diye