inismona vücudunà göre sıkıp sikmadigini takip et üzerinde yazan numaraya takılma zaten deneyince hangisi büyük hangisi küçük anlarsın bende başta 1 numara kullanmam gerekirken bi süre sonra olmadı 2 ye geçiş yaptım halbuki kiloya göre baksam 1 numara olurdu. Ama.bacaklarıni falan sıktı.Sen bi dene 3 numarayı daha rahat olur😊