Benimde bebeğim 1 aylık gün içinde emziriyorum gece ya mama yapıp biberonla veriyorum hem daha uzun uyuyor hem de uykusu bozulmadan geri uykuya rahat dönüyor emzirdiğim zaman tam uyandıramadığım için yarı uykulu emdiği için boğazında kalıyordu sinirleniyordu ağlıyordu sonra uykusu kaçıyordu ve uyumuyordu